Over ons

ABC-Specials is al sinds 1964 onderscheidend in zakelijk vervoer. Tot 2005 verzorgden wij hierbij ook het zakelijk vervoer met personenauto’s en limousines, met name voor de petrochemische en farmaceutische industrie. Door de groei welke ons bedrijf sinds de oprichting doorgemaakt heeft was op enig moment de combinatie van directievervoer met business auto’s met het vervoer van grotere gezelschappen met onze VIP-Bussen moeilijker te combineren. Hierbij was de personenauto markt gericht op een 24 uurs centrale met veel ad-hoc opdrachten hetgeen een extra belasting was voor het waarborgen van onze service in het groepsvervoer.

In 2005 hebben wij hierom besloten afscheid te nemen van het individueel directievervoer en onze aandacht volledig te richten op het zakelijk groepsvervoer met luxe VIP-Bussen. Binnen elke groepsgrootte tot 100 personen bieden wij nu oplossingen voor zakelijk vervoer op niveau. Hierbij begint onze service bij het unieke ontwerp van elke VIP-Bus binnen ons wagenpark. 

Zonder compromis in aanschafprijs en zonder beperkingen door extra kosten voor speciaal keuringen en exemplarische homologaties ontwerpen wij de inrichting van onze bussen zelf in volledige samenspraak met onze klanten. Zo enquêteren wij bij elk nieuw ontwerp voor een VIP-Bus wat onze klanten belangrijk vinden. Als u de foto’s op onze website bekijkt zal het u direct opvallen dat onze bussen anders zijn als die van de vele collega bedrijven.

Dat is zo omdat wij onze bussen niet aanschaffen uit het oogpunt van een zo hoog mogelijk rendement uit de exploitatie te behalen maar vanuit het oogpunt onze klanten optimaal in stijlvol businessvervoer te kunnen voorzien. Door onze klantwensen voorop te stellen zijn onze tarieven vaak iets hoger als die van de collega bedrijven maar dit vertaald zich terug in een hoog service niveau en daardoor zeer tevreden en terugkerende klanten. Dat zorgt er dan weer voor dat wij ondanks de grote investeringen in ons speciaal wagenpark toch een gezonde en renderende onderneming zijn.

Zoals hiervoor omschreven is ons wagenpark natuurlijk een belangrijk deel van onze dienstverlening maar minstens even belangrijk is natuurlijk de gedrevenheid en vriendelijkheid van alle medewerkers binnen ons bedrijf. Oprecht kunnen wij zeggen dat al onze medewerkers bij ons werken met positieve zin door de combinatie van het leuke werk en de gemoedelijke sfeer binnen onze bedrijfsvoering.

Zo kan onze directie evengoed helpen met het poetsen van een bus, het onderhoud van de koffie automaten of zelf een rit rijden en zo kan een chauffeur met zijn rijke praktijkervaring onze mensen op kantoor ondersteunen met de voorbereiding van ritten en adviezen geven over goede locaties voor een zakenlunch of andere tussenstops. Juist door deze vlakke hiërarchie vormt ons team een sterke en bovenal gezellige eenheid die op elkaars ondersteuning kan bouwen.

Met passie ontzorgen wij dagelijks onze klanten en bieden hen de meest relaxte vorm van zakelijk reizen. Dat deden wij reeds in 1964 en dat hopen wij nog vele jaren met veel plezier te mogen doen. Een tevreden klant en een chauffeur met een glimlach, @ Your Service!

Offerte aanvragen